Partea de vest a Câmpiei Transilvaniei are începând cu vara anului 2021 propria identitate teritorială, la finalul unui proces complex, de un an, de cercetare, consultare și creare.
Finanțat de Gal Câmpia Transilvaniei prin PNDR și implementat de Asociația de Turism Activ Trascău, proiectul a rezultat într-un brand microregional, fundamentat pe unicitatea teritoriului, elementele de patrimoniu material și imaterial locale și trăsăturile naturale unice.
Scopul final și major al proiectului este de promovare a teritoriului, iar filmul de promovare dedicat, prezintă locuitorilor teritoriului și turiștilor potențiali poveștile, patrimoniul și produsele locale.
Proiectul s-a desfășurat în patru etape
1
faza inițială, cea de cercetare a teritoriului, a presupus o analiză etnografică folosind metodologii calitativ-cantitative
2
etapa colaborativă, de consultare a comunităților pentru identificarea nevoilor de dezvoltare, de creștere, în care s-au reliefat pilonii de brand
3
etapa de ideație și creare a conceptului de brand, în care s-au realizat logo-ul, strategia de marketing, filmul de prezentare a microregiunii
4
etapa de prezentare și de lucru împreună cu comunitatea pentru explicitarea avantajelor folosirii brandului creat, ajutarea entităților din teritoriu să își crească vizibilitatea publică și să își consolideze cota de piață
*
pe tot parcursul proiectului componenta de comunicare a contribuit la formarea unei comunități locale și regionale în jurul acestui teritoriu cu nume nou, demn de descoperit și explorat.
Echipa proiectului a fost formată din: Laura Incze, Raluca Bojan, Mihai Giurgiu, Mihaela Bidilică, Szalma Anna-Mária, Liviu Pop. Fotografiile au fost realizate de ALB, iar clipul video de prezentare a microregiunii de Andrei Crișan.
Mulțumim tuturor celor care ne-au ajutat să ducem la bun sfârșit acest proiect.
Laura Incze
Manager de proiect
Mihaela Bidilică
Comunicare
Raluca Bojan
Activități, întâlniri cu comunitatea
Szalma Anna-Mária
Cercetare
Mihai Giurgiu
Branding
Liviu Pop
Cercetare